Derfor bør du velge våre palldisplayer
Palleløsninger er en type sjokkselgere som fremhever og markedsfører varene dine direkte på pall. Løsningene egner seg meget godt for å skape optimal oppmerksomhet og et merkbart økt salg. Her er seks gode grunner til å velge våre palldisplayer:
- Styrker varemerket ditt
- Er et godt blikkfang og skaper stor oppmerksomhet rundt en spesiell begivenhet
- Gir mulighet for salg av varer direkte fra d-pakk eller brett
- Åpner mulighet for mange og store varer
- Varene kan stables direkte på pall
- Du oppnår en merkbar salgsøkning
Slik øker du eksponeringen av varene
Varer i d-pakker (detaljistpakker) eller på brett er ofte verken spesielt kommunikative eller selgende. Både bøker, verktøy, maling og drikkevarer er eksempler på produkter som vanligvis trenger drahjelp fra eksponeringsmateriell for å skape kjøpsimpulser hos kundene.
Vi har utviklet mange spenstige installasjoner som gir akkurat det lille ekstra som trengs for å få god eksponering og god salgsøkning. Det handler om å «løfte» et produkt som ellers blir litt borte i konkurransen om kundene, fordi de blir satt på en standard europall, med en tradisjonell tilbudslapp i A4. Med en kreativ installasjon blir kundene oppmerksomme på produktet, og kommer kanskje på at de trenger akkurat ditt produkt og tar det med som en impulshandling.
Markering av spesielle anledninger
Vi har utviklet store installasjoner for å markere blant annet Freias 100-årsjubileum, fotball-VM og ski-VM i Holmenkollen, med Coca Cola som hovedsponsor. Målet er å skape oppmerksomhet både med og uten produkter. Investeringen er en profilering som på sikt har som mål å skape behov for kjøp av produkter fra den eller de selskapene som blir eksponert.
Denne typen display – eller utstillingsmateriell – leveres flatpakket i plast og monteres opp i butikk eller på kampanjestedet. Kan det oppstå tvil om hvordan det skal settes sammen, lager vi en monteringsanvisning. Spør gjerne en av våre
salgskonsulenter om mer informasjon!